מדריך להקרנה אתרית


הקרנה אתרית


כל מי שעושה את מה שכתוב במדריך זה, עושה את זה על אחריותו בלבד, ואין כותב המאמר אחראי לכל נזק שיגרם מכך. ראו הוזהרתם!!

את השיטות והדרכים לקחתי מהספר "מדריך להקרנה אסטרלית" של "ג'. ה. ברנאן". 

אבל עדיין, אני בעצמי מתחיל בנושא, ולכן הגיוני מאוד שישנם טעויות. אם אתם חושבים שיש כזו, אנא שלחו לי למייל shlomigispan@gmail.com

מדריך זה מיועד למי שכבר מתקדם ומכיר את התחום ויכול להבין את הכוונה של כל מיני שמות של שיטות שכתובות בו (כמו לדוגמה שיטת נשימה 2/4)


הרגעת הגוף

1.      שיטת הרפיה.
1.1.   עשו את שיטת נשימה 2/4 במשך 3 דקות (לתרגול עד 20 דקות ביום).
1.2.   כווצו ושחררו את איבריכם הבאים בסדר הזה: רגליים, שוק, ירך, ישבן, בטן, ידיים, זרועות, גב, חזה, כתפיים, צוואר, פנים, קדקוד.
1.3.   הרפו את כל הגוף 3 פעמים, כשבפעם השלישית שאפו אוויר והוציאו במהירות ובנשיפה קולנית.
1.4.   חיזרו לשיטת נשימה 2/4.
1.5.   דמינו שגופכם לאט לאט הופך לעופרת, ונהיה כבד יותר ויותר.


הרגעת המחשבות

1.      מדיטציה מתאימה.

  1.1. סרטון שמסביר איך להרגיע את הנפש


2.      מנטרה.
2.1.   אמרו בקול: "אום מאני פדמה הום".
2.2.   לאחר מספר מחזורים, הנמיכו את קולכם בזמן שאתם אומרים את המנטרה, ואז המשיכו ואמרו אותה במוח בלבד.
2.3.   הרגיעה תגיע ברגע שהמנטרה תתחיל להתנגן לכם בראש מעצמה, בלי כל מאמץ הכרתי מצדכם.
2.4.   כדי לצאת מהמצב של הרגיעה, אמרו את המנטרה בקול רם כמה פעמים.


מצב פוקוס 10

1.      מנטרה.
1.1.   יכול להיות שתרגיל המנטרה גם יכניס למצב פוקוס 10 (בדקו אם אתם מאבדים את החושים).

2.      התמקדות במחשבה אחת.
2.1.   התמקדו בנושא או תמונה או תסריט באופן קבוע. אפשר לפתור תרגילים בחשבון כמו 11X12
2.2.   אחרי שהצלחתם להתמקד במחשבה אחת באופן קבוע למשך חצי דקה, הפסיקו לחשוב ופשוט תביטו בחשכה. הגיוני שיופיעו כל מיני הזיות.
2.3.   ההזיות אמורות להיחלש, ואתם צריכים להגיע למצב שאתם יכולים לשכב כך הרבה זמן.
2.4.   (קשה) התחילו להניח לעצמכם להיסחף לתוך השינה בהדרגה, עד שלאט לאט תתחילו לאבד את החושים. בהתחלה את חוש המישוש, אח"כ חוש הריח וחוש הטעם, אח"כ השמיעה, ובסוף הראיה.


הוויברציות

1.      זימון הוויברציות.
    1.1.   נסו להסתכל עם עיניים עצומות למרחק של 30 ס"מ מגופכם.
    1.2.  הרחיקו את מוקד ההתרכזות שלכם למטר, ואז לשני מטר. עד שהנקודה תתייצב מולכם.
    1.3.   הפנו את נקודת המוקד אחורה, בזווית של 90 מעלות, כך שהנקודה תהייה מאחוריכם בקו מאוזן עם הגוף שלכם,     במרחק של שני מטר.
    1.4.   אתם אמורים להרגיש וויברציות לידכם. באופן רוחני, יש לשלוח את הידיים ולמשוך את הוויברציות אל תוך גופכם.
    1.5.   אל תלחמו בוויברציות. אם לא תלחמו, הם אמורות לעבור תוך כחמש דקות.


2.      שליטה בוויברציות.
    2.1.   זמנו את הוויברציות וצרו מהם טבעות סביב ראשכם, ואז דחפו אותם לכיוון רגלכם, ושוב לכיוון הראש. תעשו את     זה עד שתרגישו שיש לכם שליטה סבירה בוויברציות. המשיכו כך עד שהם שוב ייעלמו.
    2.2.   זמנו שוב את הוויברציות. הריצו את מהירות פעולתם, עד שתרגישו כמין זמזום לכל אורך גופכם.
    2.3.   נסו לשלוח את ידכם (באופן אתרי), דרך דבר מוצק. אם הכול יתנהל כשורה, אתם אמורים להיות מסוגלים     להעביר את היד דרכו.
    2.4.   בשלב זה רצוי מאוד להעיר את עצמכם ולתרגל עוד כמה פעמים עד למצב זה.


יציאה מהגוף

1.      חוסר משקל.
    1.1.   ראו את עצמכם בעיני רוחכם כמאבדים משקל ומרחפים כלפי מעלה. לאחר מספר ניסיונות מצומצם, תגלו     להפתעתכם שאת זה בדיוק אתם עושים... כלומר, מותירים את גופכם הגשמי מאחור.

2.      התגלגלות.
    2.1.   נסו להתגלגל מגופכם, הדרך הכי טובה לעשות זאת זה לצעוק בתוך המוח על עצמכם לצאת לצד גופכם.


חזרה לגוף

1.      התקרבות.
    1.1.   כדי לחזור לגופכם, פשוט התקרבו אליו. ומכיוון שיש את חוט הכסף, הוא פשוט ימשוך אתכם אוטומטית לגוף.

2.      הוזזת איבר.
    2.1.   פשוט התמקדו בגופכם הגשמי, ונסו להזיז בו איבר. (טוענים שהכי קל ויעיל להזיז את הבוהן של הרגל). אתם     תחזרו לגופכם בהינד עפעף.
3.      צרכי הגוף.
    3.1.   אם קרה ומשום מה אתם לא מצליחים לחזור לגופכם, אל תדאגו, הישארו רגועים. ברגע שהגוף הגשמי ירגיש     רעב, או צורך להתפנות, או כל תחושה מעין זו, הוא ימשוך אתכם אוטומטית אליו.
4.      לאחר שתהיו בטוחים ביכולתכם לצאת ולחזור התחילו גם להתרחק מהגוף.

 

בכך החלו למעשה ההקרנות האתריות שלכם במתכונתן המלאה.

 

אם יש לכם עוד רעיונות ושיטות, או הערות והארות, אנא שלחו לי למייל shlomigispan@gmail.com

תגובות

עליך להיות רשום ומחובר כדי להוסיף תגובה. כניסה

20:17 25/05/15
אחלה פוסט. תודה!